Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 16 december, 2012

Nya lyan

Nu sitter jag här i nya lyan och surfar med fötterna på bordet.  Känner mig nöjd med att ha hunnit städa och packa upp allt på 2 dagar. Flytten gick i fredags och då var alla mina möbler och kartonger i ett virrvarr så det första då var att få fram sängen och lakan till den så jag hade nånstans att sova. Sov inte alls bra första natten, drömde konstigt och oroligt och vaknade hela tiden. I går kom mina föräldrar och vi packade upp och ställde i ordning möblerna så det gick att hitta och ta sig fram. På kvällen när jag hade duschat och ätit, slappnade jag av framför tvn och kände att jag började få ont i halsen…inte bra. I natt har jag sovit konstigt igen och vaknat ibland av att jag var kokhet och i morse när jag vaknade var jag alldeles förkyld. F-n!! Kan inte bli sjuk NU..när jag börjat nytt jobb och allt. Men jag har i allfall idag packat upp resten av alla saker och möblerat som jag vill ha det nu till en början. Har en annan plan men den här blev rätt bra så det kanske får vara så… eller så möblerar jag om sen. Nu kan jag i allafall koncentrera mig på att vara ny på jobbet, och leta julklappar…för det är ju julafton om en vecka!!!! Jag har totalt missat julkänslan det här året…men nu har jag pyntat med adventsljusstakar och favvotomten. Inte Lasse…. men Lasse har fått en egen plats i köket. Fotade honom förut, men kan inte visa det för jag har bytt mobil nu och vet inte än hur man fixar med den… och orkar inte ta reda på det ikväll heller.

Jag har ju inte internet och sånt här än, men har lånat Linus förra mobil, HTC, så jag kan surfa på mitt mobilabonnemang. Funkade bara inte med min lilla xperia… så nu om jag busringer er eller skickar konstiga sms så vet ni att det är för att jag inte fattat hur HTCn funkar 😉

 

ville bara ge ett litet livstäcken… hej!!

 

Ps..saknar mina småpojkar…men de har det rätt bra där på landet. Men på onsdag kommer dom hem, det blir spännande och se hur dom reagerar i det nya hemmet.

Read Full Post »